god jul och gott nytt år!

Nu är det inte jul längre.. Bara annandag jul, men det är ju inte samma sak. Det tycker ju alla. Och egentligen skulle jag fara till fjällen idag, men då bestämmde vi att vi skulle fara imorn istället. Och nu har dom bestämmt att vi ska fara på fredag! Så dom kom jag med den braiga idén att jag kan stanna hemma tills på lördag, och mamma och pappa far till fjällen. Och då kunde karros familj hämta mej på lördan när vi ska till deras stuga. Men det tyckte visst inte mamma och pappa var så bra idé. Men den var ju skitbra! Då skulle ju jag få slippa fara ända dit upp för ingenting ju. Jag kommer ju inte hinna göra något där ändå. För då hade vi tänkt att vi skulle fara hem från fj'ällen på söndagen, och då skulle vi svänga in till karros stuga och släppa av mej där. Men det blir ju så jobbigt att åka så mycket bil! Hallå, hjälp meeej. Jag orkar inte fara till fjällen för ingenting.

Igår var jag med linda på dan, vi sjöng singstar och lekte med mobilerna, linda hade fått en likadan mobil som mej i julklapp. Sedan klockan fyra så for mamma pappa och jag ner till ingrid och göran, för att äta och så. Så vi åt och sjöng karaoke och öppnade paket. Av cicci, marcus, jessica och jimmy fick jag presentkort på bikbok på 200 kr. Och av ingrid och göran fick jag presentkort på cubus på 300 kr och en bok. =)


Idag så vaknade jag seeeent :O bara så ni vet. Men jag har varit på birsta idag med linda, jag köpte ett par jeans på cubus. Linda köpte nå smink på pashion. guud vad jobbigt det var att stå och vänta på henne! Hon höll ju på i minst 20 min inne i den där lilla affärn och kunde inte bestämma sej för vad hon skulle köpa. Men till slut köpte hon något, kommer inte ihåg vad.
Också mötte vi claudia där med hennes kompis.  Och lite senare mötte vi johanna b =)


Och jag kom hem för 35 minuter sedan. Tror jag ska hålla på med något jag fick i julklapp nu.

hejdå ! :D


kommentarer ○
jag: Jennifer

GOD JUL :D

jag: Junitjej

Snygg blogg!
Jag önskar dig en god fortsättning!

2007-12-26 @ 18:34:18
hemsida: http://junitjej.blogg.se
jag: isabelle

tacktack :D

2007-12-26 @ 21:22:12
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se
jag: linda

johanna var där med två killar :|ENSAM! haha, / claudia. egentligen alltså ;)

2007-12-28 @ 15:08:04

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback