GOD JUL ALLESAMMANS! :D

GODJULGODJULGODJULGODJUL! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

imorse vaknade jag klockan nio, och då smög jag upp och la mamma och pappas paket under granen, och tog en liten titt på alla paket som var mina. Men jag orkade inte bry mej så mycket, så jag gick och la mej igen. Sedan när jag vaknade så duscha jag, sedan så hade mamma och pappa klivit upp och då åt vi frukost. Sedan så for vi in till morfars grav och till farmor. Av farmor fick jag godis, och 500 kronor. =) Sedan så for vi hem och då kom farfar, och då såg vi på kalleanka. När det var slut, så skulle vi öppna paket :D Jag orkar inte säga av vilka jag fick allt av; 500 kr, 1000 kr, sesongskort i backen, 500 kr, marsmallows, tröja, vantar, schampo, pysselsaker, en bok, och jag har säkert glömt nåt. Också så fick jag ett paket av linda och karro, i det var det en kudde och tre par örhängen :) Jag hoppas dom har öppnat sina apket dom fick av mej för nu kan jag inte hålla mej längre.. ja nu berättar jag. Till linda hae jag broderat en tavla mej nalle puh med ett L på, också hade jag gjort en film till henne som heter Filmen om linda. Om ni är hos henne nån gång så kan ni ju be om att få se den ;) ¨Till karro gav jag henne en kalender som man fick typ göra själv, måla bilder och skriva månader och så. Också fick hon en kexchoklad (glömde säga att linda också fick det) och ett papper som jag hade skrivit god jul och blablabla på.. =)
Men nu måste jag ut med lizzy, och sen så ska vi hem till dahlströms och fika och vara där .. hejdå

kommentarer ○
jag: linda

tack för klappen:D:D:D::D: nu ska jag se filmen,
SPÄNNANDE är det minsta man kan säga.. haha, god jul :)

2007-12-24 @ 22:12:11

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback