8 december 2007

tjenamors det är jag igen. Hur äre? Själv är det bara bra, kom hem för typ en halvtimme sedan från familjen Dahlström. Jag, mamma och pappa for dit klockan ett idag, för att fira moster som fyllde år, och min kusin som fyller år på fredag. Också drog tiden bara iväg, jag lekte mej Jeff litegranna, och tittade på tv också fikade vi och åt. gottigottgott ;) Sedan så gick jag och såg på julkalendern med jeff. Missade ju imorse, sov till tio.
Sedan så tittade alla på hockey, dåligt eftersom timrå förlorade mot brynäs.
Ellens höfter är iallafall bättre nu. Det är bra :) Hon och Jeff ska komma hem till mej imorn vid tolvtiden, och sen ska vi på julbord på två tallar.

Igårkväll var jag ju på w, jag karro och linda bakade nå konstiga godis/kakor som smakade kola. Jag fattade iaf inte ett dugg av vad vi gjorde, förutom den vassa kniven som jag lekte med och skalade mandlar. asså mandel. Och sen så bjöd jag linda och karro på skalade mandlar. Det verkade som om dom gillade dom, eftersom dom ville ha mer hela tiden. Men jag fick fullt upp, så jag strejkade och skalade åt mej istället.
Också en annan sak som vi gjorde mest hela kvällen, det var att två stycken sprang ifrån den tredje och gömde sej. Haha, kul lek va? ;) Till slut vart man ju slut, av allt sprinandes. typ klockan halv elva eller elva så kom Lindas pappa och hämtade oss. Så när jag kom hem så tror jag att jag gick och la mej, asså jag känner mej helt senil.
 Och idag har jag ju redan berättat vad jag har gjort, tog det lite i förväg, jag har ju en röd tråd som ni förstår. Iallafall när jag gick i ettan och skrev berättelser hade jag en röd tråd, för det fick jag väldigt mycket beröm för. Men, det har ju gått 6 år nu, så nån skillnad måste det vara, åt det andra hållet asså.
Jag har typ lärt mej en ollie nu :) och det har linda med. Vi har ju stått och tränat på drakstaden och kommit på tekniken! Så nu är det bara träning. Förresten, efter julovet så får man ju byta på idrottshögstadiet. Linda och jag tänkte byta till ; boxning på onsdagar och slalombacken på fredagar! Asså gud vad vi längtar till boxningen. Linda berättade för mej att det är värsta hårdträningen där, att man måste göra massa armhävningar och en hel del annat. Det skulle nog vi behöva, iallafall jag.





har gjort ett test typ , länk =
http://cgi.ditthoroskop.nu/se/livstal.htm

dom här svaren fick iaf jag:
 Livsväg 4, den principfasta:
De personer men livstalet 4 är i allmänhet praktiska och målinriktade. Deras behov av trygghet är stort och måste vara tillgodosett för att de skall känna sig bekväma med förändringar. Som beslutsfattare är de med livstal 4 ofta mycket långsamma och måste ha alla fakta på bordet innan de kan bestämma sig.

Du som är en fyra ser nog mycket realistiskt på det mesta. Du är van vid att få anstränga dig för att nå dit du vill och räds inte hårt arbete. Om det är någon som är principfast och har stor självdisciplin så är det du. Personer omkring dig uppskattar dig som vän då du är mycket pålitlig och ärlig. Tyvärr kan du många gånger få svårt att hinna med att umgås med vännerna, du är ju en person som ständigt är i farten.

Många kan tycka att du är lite trångsynt eftersom du är så bestämd i dina åsikter, och du kan till och med uppfattas som tråkig. Det är möjligt att det är barndomen som gjort dig rädd för snabba förändringar. Att se saker ur andra människors perspektiv kan vara nyttigt för dig.



testa du också! Jag tycker det är roligt med tester och frågor och såntdära. Tycker inte du det?

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback