27 augusti 2007 !!

idag vare första dagen på mariedal! :o aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! FATTAR NI???!?!??!?! FÖRSTA DAGEN PÅ EN ANNAN SKOLA!!!!!! ..
iaf igår kväll kunde jag inte somna. låg och vred på mej i tre timmar innan jag tillslut somnade.. så, jag somna typ jag vet inte, men sent iaf. åsså vakna jag 5. somnade om till 6 men då kudne jag itne sova längre så jag klev upp då. gjorde mej iordning åsså kom linda å hämtade mej klockan kvart i 8 (hennes pappa körde). sedan for vi till skolan, och jag fick värsta chocken när vi kom dit! iaf så rullade dagen på och nu har jag ingen koll alls på mitt schema när jag ska till min mentor och allt de där . jag kommer inte klara av de här! :O ..
men jag sa va med linda snart (förhoppningsvis)

hejdå

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback