24 augusti 2007

godkväll gottfolk!

wtf min gammcykel är stulen :| berättade de för matte imorse, och då sa han att han och fredde skulle åka och kolla efter den. men då följde jag med också! vi for ner till centrum och kolla runt. ingen cykel.. :( men vi var och hälsade på kent och christina också! ;D dom hade nyss kommit hem från södra berget. så där fick vi cocacola och en godis :) åsså var vi där ett tag och pratade. sen for vi iväg igen. men hitatde den itne.. vi cyklade hemåt efter ett tag, och då skulle matta å fredde leka nån bil lek! :o dukti jag var då, som inte hade ett enda rätt.. man skulle gissa vad det var för sorts bil som kom typ 500 meter därifrån! o.o sen for vi hem. efter det så väntade jag på att mamma skulle komma hem med min ny mobil! :D:D:D:D:D:D fatta den är skitbra! :) sen for vi på domus framåtillbaks. sen har jag gjort lite vadsomhellst. men ska gå nu hejdå

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback