22 augusti 2007

idag hare hänt mkt! hade ställt klockan på 0800 för att jag skulle iväg med bussen klockan halv tio med sophie och toota till birsta. så jag fikade och gjorde mej klar se nstack jag till busshållplatsen. stog där en stund och ringde till sophie. hon stog också och väntade på bussen med therese, för den hade inte kommit. så kom det nåra gubbar om arbetade på gatan nedanför mej, dom skulle tydligen arbeta idag också. >__x men iaf frågade jag dom om dom hade sett om bussen gått förbi. det hade dom, för dom hade mött bussen på vägen. så jag sa det till sophie och då va rt allt katastrof. samtalet bröts och ingen mer sophie.. så jag ringde mamma ist och frågade om hon kunde skjutsa mej sophie och totta till vivsta, och det kunde hon. så jag ringde upp sophie igen oh sa det. då vart hon glad igen. så då kom mamma och jag till dom två som satt i busskuren utanför göstas. eller örjans då. sen for vi in till vivsta. busse nskulle inte komma förräns typ  10 min så vi gick och kollade listorna på klasserna lite snabbt. sen gick vi tillbaka och väntade lite sen kom bussen. det var stekhett i bussen! :o åsså vare nå fel sa chauffören så det gick itne att ha igång fläktarna.. och jag behövde inte betala nåt för att åka, för jag kunde åka med mitt kära busskort :) när vi kom in till birsta så hoppade vi av och gick in på alla olika sortes affärer. x) sen mötte vi karrå och hennes syrra och mamma. dom mötte vi inne på six. väääldigt stor affär! x) men iaf.. sen gick hon och hennes syrra och hennes mamma iväg och blablabla och vi fortsatte gå runt på affärer, sedan kom sophie på att hon var dö hungrig och om hon inte fick nåt att äta så skulle hon spy! jag ville ha en cheeseburgeeeer på mcdonalds men sophie ville äta på charm och totta ville också ha nån konstig burgeeeeer på mcdonalds.. så det blev så att tottas och jg tog med oss våran mat, och sedan gick vi upp på charm, det dära stora som man ser från vägen. men tydligen så kunde man inte köpa mat där, för det gjorde man på det andra stället. så då åt jag oh totta upp vår mat och sen gick vi ner på charm så sophie fick sej nåt å äta.. (hon hade ätit lite av min strips och tottas morötter och druckit upp halva tottas dricka först.)  men hon tog en sån där taco grej. fatta vad äckligt att känna lukten av taco när man är proppmätt och ha ätit hamburgare! :| och samtidigt som vi kom dit så satt karrå också där och åt taco. sen kom hon till oss och frågade om hon kunde gå med oss, och det kunde hon. så då gick vi iväg på massa affärer då.. sen skulle karrå hem och totta och sophie ville inte hem förräns om flera timmar, så jag ville hem då. då fick jag skjuts hem av karrås mamma, men först åkte vi in på den där affären birsta trädgård eller vad det nu var.. sedan for vi hem. jag gick ut med lizzy i skogen. sedan så gjrode jag nåt, kom inte ihåg.. x) jo, jag åt en glass sen damsugade jag. sen så råkade jag somna en lite nstund på min säng x) nå timme efter skulle vi äta det blev lax.. sen for jag och pppa iväg på skiskytte uppe på timrå sok, (magdalena va där). fast man åkte inte skidor, man sköt bara. när jag kom hem hade jag fått ett sms från linda, hon uindrade om ja ville va med henne och nina. så jag ringde henne och fråga om jag fortfarande kunde va med dom,. och det kunde jag. så då gick vi ut och när jag mötte dom så var dom med fredde och bubbas. bubbas sskulle hem och duscha, så vi vväntade i lekparken på honom. jag gungade mest gungbräda :) sen gick vi till bubbas hus och då var han ute. då börja vi vandra på edsgårn, gick runt på gatorn där. sen mötte vi fille och va han med oss resten av kvällen. vi gick brara runt sådär.. sen skulle jag hem, men jag gick bara hem och hämtade lizzyplizzyplö! :D:D lizzzzzyyyyy <3<3<3<3 då gick jag ner till do mandra och dom gick bara runt och prata i telefonen. lizzy vart helt till sej för de var så mkt folk där. sen skulle jag gå hem och dom andra med, men fille var så jätterädd så dom andra fäljde med upp till mitt hus sen fick fille gå ensan till sitt hus några meter. fast innan så stog vi och prata typ, och de var nåra som gick på vägen nedanför. då började lizzy morra, och jag sa voff lite tyst så att lizzy skulle skälla! då gjorde hon det! :) min lillepluttgull. hahahahahahah hon är bäst. sen skulle linda nina och fredde gå hem och då gick fille hem och jag (fast jag var ju redan hemma). sedan tog jag en till glass och nu siter jag vid datorn. tänkte gå och lägga mej nu, och ställa väckaren på nio typ. man blir så himla slö om man kliver upp sent! :o åsså äre skönt att kliva upp tidigt.. så nu ska jag gå,

hejdå! :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback