18 augusti 2007

imorse väckte pappa mej vid tio över tio. inte imorse precis, men jag säger att det är morgon när jag vaknar. även om jag kanske vakna lockan 6 på kvällen så är det morgon för mej.. närå. bara skoja lite med dej! .. iaf, pappa väckte mj och jag klev upp och fikade. flingor och mjölk och macka. sedan bytte jag om och bäddade sängen. och nu sitter jag vid datorn. jag ska på tävling klockan två. orientering :) jag springer i klass D14 ! ibland är det skitsvåra baner, för det blir ju bara svårare banor ju äldre man blir. så i d14 så är det typ orange bana. eller var det gul? det har varit öppehåll så länge så nu kommer jag inte ens ihåg vilkas svårighetsgrader det är på banorna :| jag är konstig.. men iaf så är det vanlig orientering idag. så det ska nog gå som vanligt.. imorgon är det också tävling, fast då är det stafett! jag tycker inte om stafett så jättemkt, för det är så stressigt! men ändå är det kul.. fast den här gången känner jag sån stor press på mej själv! alltså imorn. jag ska visst springa med nåra andra som är skitduktig, åsså ja.. jag måste leta reda på min bricanyl eftersom jag har astma. jag är inte så noga med de ndär grejen (bricanylen) för jag glömmer den jämt! asså det blir skitsvårt att andas och då m,åste man stanna och stärcka på armarna rätt upp i luften. men jag ska iaf försöka göra mitt bästa..
ikväll när jag har kommit hem från tävlingen så ska jag på selånger med karrå. fast karrå ska åka dit tidigare så vi ska mötas där.

men orkar itne skriva något mera nu. hejdå !

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback