17 augusti 2007

det regnar. de tspöregnar. regnat piskar på fönstret. molnen har anlänt. hden blå himmeln som var här alldeles nyss är alldeles borta.. imorse när jag vaknade så var det första jag gjorde att bädda sängen, byta om och städa mitt rum. när jag hade gjort det så tog jag och åt frukost. det blev flingor och mjölk. när jag väl hade ätit upp och kollat lite i tidningen om det var något intressant så dukade jag av. startade datorn och loggade in på msn. det var ganska många inne. fast det far så fint väder då. det var soligt och det blåste. sedan gick jag ut och gick med lizzy, och köpte cykeln av matte på vägen. en ljusblå var det :) så jag cyklade med lizzy upp till cicci och markus. så jag bestämde mej också för att gå in och hällsa på dom. men det var bara cicci hemma. hon visade runt mej lite i huset och frågade om jag ville ha körsbär! så hon gick ut och plockade nåra åt mej i en påse. så fortsatte jag hemmåt med lizzy. när jag väl kom hem så åt jag upp bären. sedan har jag inte gjort nånting alls. jag har pratat med karolina om selånger och en massa annat. jag ska gå med henne där imorn. :) hoppas man hittar nåt då!

men nu kom pappa och mamma hem så jag ska sluta skriva nu. jag har suttit så mkt vid datorn idag.

hejdå! :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback