13 augusti 2007

igår sov jag hos karolina westerlund ! hon hade varit i övik med hennes familj och linda och gått på paradisbadet och rövarbyn! lyllo! x) iaf så hade dom kommit he migår kväll. och karrå ringde med klockan halv åtta typ och undrade om jag ville sova hos henne. ja det ville jag, så jag frågade pappa. men han sa att jag skulle ringa och fråga mamma också. så då sa jag till karrå att jag jag sklle ringa upp henne senare. då ringde jag ju  mamma såklart, x) , och frågade. det gick bra för henne med, så jag ringde och sa det till karrå då. innan jag for till henne så duschade jag först. sedan stängde jag av datorn och loggade ut å sådär, sen så packade jag. efter det så skjutsade pappa mej i mammas vinröda audi, (mamma var ute å gick med lizzy, mammas kompis , och mammas kompis hund ) . pappa vände bilen på karrås gata sen hoppade jag ut. ut ur bilen. tog ut mina saker som fanns i baksätet och sa hejdå till pappa. hejdå sa han också och då for han i väg. jag knackade på karrås dörr och hörde några röster. rösterna pratade igen och jag tycktes uppfatta orden som ; kom in! så då tog jag tag i handtaget oh klev in. där stog karrås mamma och berättade att karrå hade tjatat om att få vara med mej och tillslut fick hon det typ. helt plötsligt kom karolina springandes nerför trappan, och sa Hej! då gick vi upp på hennes rum med mina saker, och gick sedan ner igen. karrås pappa undrade om jag ville ha korv, men jag hade ätit och var mätt. karrå höll nästan inte på att få nån korv, för hennes pappa trodde inte att hon ville ha. sen satt hon där och åt korv, och jag hade fått en glass och ett glas saft. när båda hade ätit klart, gick vi ut. vi gick ner till hamsta sjön, och kände å vattnet, karrå tyckte det var jätteskänt så hon undrade om vi skulle bada. okej sa jag, men sedan ville inte karrå och inte jag heller.. då gick vi upp igen till karrås hus, och tittade på hennes familj när dom tittade på film. men det var tråkigt att bara stå och titta på dom, så vi gick och satte oss på hennes studsmatta och körde sanning konka eller procent. när jag hade tagit konka sa karrå att jag skulle trycka min näsa mot fönstret där hennes mamma och syrra satt, så jag var ju tvungen och göra det. men dom tyckte inte det var nå kul för dom var så inne i filmen som dom tittade på. sedan satt vi och prata på studsmattan, och sen gick vi in och fikade. vi fikade billypizza. när vi hade ätit klart gick vi upp och bäddade upp hennes bäddsoffa, och jag la ut min sovsäck (: sedan borsta vi tänderna och gick och la oss. vi pratade ganska länge sen somna vi. dagen efter så åt vi frukost ( idag ) sen for vi på birsta city. mathilda for också dit med hennes kompis. vi gick runt på många affärer, och jag köpte ett jättestort gult pappaer och en penna! det är värsta coolt, för alla som jag känner ska skriva sitt namn på det! men nu har jag ätit och ska fara iväg på skytte träning nu.

hejdå gott folk! (:

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback