30 april 2007

Varje dag är ett nytt äventyr..

Jag kom hem från lägret idag, det har varit kul, för jag har lärt mig något nytt. Det är majbrasa ikväll, och jag är dötrött. Kommer nog inte stanna så länge.. Köpa en lott eller två, vet inte. PÅ ONSDAG ÄR DET MUSIKAL!!! :O:O Hur ska vi klara det? Tänk om något blir fel? Tänk om scenarbetarna vägrar plocka av scenen? Tänk om allt blir sämst? :| Men det ska bli bäst! Dom ska älska att plocka av scenen! Och vi ska klara det! :O

Nog om musikalen. Början och slutet på dagen. Eller palla berätta om dagen. x)
Imorron är vi också lediga, dom flesta är väl det. Vad skaman hitta på då? :o Kanske något kul kanske :D Om det finns något här i timrå. Jadå, det finns det. Mkt. Som inte är upptäckt. Än.

Vi får väl se vad som händer imorron, skriver nog då, om inte så har jag inte kunnat eller orkat. '

Jag vill på skolan och bara köra igenom musikalen och alla ska kunna replikerna, det ska sitta som smort. Hoppas jag..


bye!


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback