26 april 2007

rolig dag på skolan då :D första timmen hade vi syslöjd, och jag håller på med min väska :) hanna och jag har jag nästan likadana, men en sida är olika färg. hennes vart klar idag, men jag får min om tre veckor kanske :) iaf, på varje rast så har hanna f & hanna m och jag tränat på brännboll, åsså har vi spelat med femmorna, på rasten asså. nästa timme kärdevi nån kul lek, man skulle hitta ett så långt ord som möjligt, o9c få så högt som möjliga poäng x)    placeringen;
1 Hanna F & Hanna M

2 Bubbas & Kent
3 Isabelle, jag! xD

Lunch sen då. dte vart, vad vart de? :O Ris och nån köttgryta tro jag. :P dte var faktiskt gott. brännboll på rasten. tredje timmen så baka vi sockerkaka!!:D::D  Smeten var inte god :S:SS  och hanna m och jag åt absolut ingen smet alls. och vi gegga inte heller. rast; brännboll. fjärde timmen; vi åt en sockerkaks bit var :):) sen så körde vi oä. :P enda lektionen på hela dan x) förutom syslöjd och leken då :P sen slutade vi. linda och jag hade cyklat till skolan, men linda for hem vid lunch :( tänk om hon inte ska praoa imrn?! :'( BUHU! då går jag till skolan ist. :( men hon måste! .. hanna m gick med mej hem från skolan då :) vad hon var snäll :D men vi var inte hemma så sent, jag avr hema tio över  3. åsså ska jag på träning sen. och nu vill jag gå ut :P


bye!


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback