22 april 2007

I just want to say that  you are wonderful





hej igen ;) Kom hem från fjällena idag igen då :P Undra vad som har hänt här hemma då? :^) ingenting.
nu har jag faktiskt börjat längta till skolan :O det beror nog på att jag vill spendera så mkt tid som möjligt med min knäppa klass :):) vi är ju lite knäppa, men det har varit en underbar tid kan vi säga x) snart skils vi.. :( NEJNEJNEJ jag vill inte lämna min klass!!! guud vad jag kmr gråta på skolavslutningen, fast ändå inte. jag kommer inte gråta men någon tår kommer säkert falla. buuhu :'( ajuste, dte är ju gympa imrn. måste ju packa xD Också måste jag göra ngt annat. kan inte avsölja det här, men jag tror att några iaf kmr få veta vad. ajabaja, fråga inte!

bye! jag vill inte skiljas från er! :'( :( :( :/ :/


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback