13 april 2007

Kom hem från fjällen igår kväll då. lr natt rättare sagt x)  i fjällen har det inte hänt nåt speciellt iallafall, har åkt längdskidor och slalom. Och över till åre en dag också :) men jag köpte inget, bara en glass x) I backen var det mkt folk, fast mest småbarnsfamiljer så det fanns ingen jag kunde gå och prata med som jagh sedan kunde åka med xD Nu är jag iaf hemma i huset igen, men ingen har tid att vara med mej :'( fy vilka oförskämda vänner jag har xD nejdå, jag bara skoja :) Men alla hade ngt att göra idag iaf. men inte jag.. Så därför sak jag gå ut och gå nu, den där svängen runt hela alltihopa ;P  hoho, kan ingen hitta på ngt som att vara med mej? :) lalla (8) ... solen skiner, varmt ute :) iaf varmare än i fjällen :D:D ;) DU SOM SER DETTA SKA RINGA MEJ OCH VARA MED MEJ! hihi, jaga äger :)

bye!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback