1 april 2007

hjääääälp! jag bröt armen idag :O det var när jag skulle gå och sätta mej i bilen så halkade jag på isen och bröt armen, så då fick jag ha ont ända tills vi kom till östersunds sjukhus :O och  där sa dom att de var en sådan allvarlig bryta armen situation att jag kunde avlida :O fattar ni? JAG KUNDE DÖ! Då var dom tvungen att ta bort armen och sätta dit en plastarm, så nu sitter jag och skriver med min plastarm, häftigt va? :D och plastfingrarna kan man röra på också x) fast man har ingen känsel, så du kan slå mej så hårt du vill, fast bara på armen förstås x) pappa provade till och med att köra över min arm, och det kiklades :D så han gjorde de flera gånger :D:D haha, och jag låg där på backen och asgarva när pappa körde över min arm flera gånger! :P Förresten, så dog jag inte, eftersom läkarna sa ju att jag kunde dö. men ni måste bara se armen, den är sååå cool liksom! (a)
aja, det var ju allt häftigt som har hänt idag då :P undra vad som kmr hända imrn? :) mitt liv har blivit en stor cirkus lixom! :D


bye!









aprilapril din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill! :D:D


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback